Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Zoek je perfecte match uit en voeg dit toe aan je winkelwagentje. Je kunt natuurlijk altijd meerdere producten toevoegen aan je winkelwagentje. Klik vervolgens op het winkelwagentje en op “doorgaan naar afrekenen” Hier kan je vervolgens je gegevens achterlaten. Woon je in Tilburg. dan kan je kiezen uit twee opties: Je bestelling gratis ophalen of gratis laten bezorgen. Ben je woonachtig buiten Tilburg, dan kan je (nu nog) alleen kiezen om je bestelling op te halen. Na je bestelling ontvang je een bericht met daarin de gegevens over je bestelling en word er persoonlijk contact met je gezocht over het ophalen of bezorging van je gekochte product.

Hoe kan ik betalen?
Betalen gaat nu nog via Rembours. Dat betekent dat je achteraf betaalt, na ontvangst van je product. Dit mag contant, als het product word afgeleverd aan je deur. Maar het kan ook via een overschrijving naar rekening. De betaling moet binnen 14 dagen gebeuren.

Waar bezorgd Club Botanica?
Omdat Club Botanica nog klein is bezorgen we nu alleen nog in Tilburg.
Woon je buiten Tilburg? Dan kan je je gekochte product ophalen. Na het kopen van je product word er gecorrespondeerd over het adres. 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling word er persoonlijk contact met je opgenomen voor het regelen van het bezorgen van het product. Of om een datum af te spreken om het product te kunnen ophalen. Omdat dit afhangt van de beschikbaarheid van beide partijen, kan het zijn dat hier wat tijd over heen gaat. Maar wij streven ernaar om binnen 5 dagen zo het gekochte product bij je af te leveren. 

De webshop geeft aan dat er van een artikel maar één exemplaar is?
Dat kan kloppen. Omdat veel artikelen planten zijn en een aantal daarvan ook nog eens vintage, kan het heel goed voorkomen dat er van een artikel maar één bestaat. Dat betekend dat je dus echt iets unieks in huis haalt! Bij kamerplanten is dat anders, daarvan zijn vaak wel meerdere exemplaren te vinden in de webshop. 

De webshop geeft aan dat een product beschikbaar is via nabestelling, wat betekent dat?
Dit betekent dat je het product alvast kan bestellen, maar dat het nog niet fysiek bij Club Botanica binnen is. Over de levering wordt dan gecorrespondeerd. We streven ernaar om de gekochte producten binnen 5 dagen te bezorgen of beschikbaar te hebben om op te komen halen. Mocht dit langer duren dan krijg je hier uiteraard bericht over. 

Versturen jullie ook naar het buitenland?
Je kunt via de webshop alleen bestellingen plaatsen als je in Nederland woont. Als je in een ander land woonachtig bent en toch graag een bestelling wilt plaatsen, stuur ons dan een e- mail info@clubbotanica.nl, en dan kijken we naar de mogelijkheden. Dit kan alleen voor alle producten die geen plant zijn.

Kan ik een artikel ruilen?
Alle artikelen kunnen geruild worden, met uitzonderingen van planten of planten in potten.

Heb je een klacht?
Wij streven naar een professionele en servicegerichte dienstverlening. Mocht je onverhoopt een klacht hebben, dan horen wij het graag. Je kunt ons een e-mail sturen naar info@clubbotanica.nl met de omschrijving van je klacht en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.